Tjuv och Polis

Hello!
P.g.a stormen så har vi haft strömavbrott lite av och till här hemma idag, så inget pepparkaksbak för mig. Men vi har haft det mysigt ändå.
Mamma åkte och köpte lussekatter, pepparkakor och julmust så satte vi oss hela familjen (utom Elias som var hos en kompis) och spelade Tjuv och Polis. (^ ^) Jag blev den som fick vara polis och satte de andra bakom bom och galler, haha! (a)


Inga tjuvar undkommer mig i min stad, hihi! (^_-)


Men nu är strömen tillbaka sen några timmar tillbaka, fast mig spelar det ingen roll den kunde gärna varit borta lite längre. Det är bara mysigt att tända massa levande ljus, ta fram gasolspisen och spela spel tillsammans. (^_^)

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback