Skottkärre-körning

Hello!
Denna veckan har gått riktigt fort, det kan kanske bero på att jag varit hemma så mycket. (a) Men det har varit riktigt skönt!

Städa gör vi ju varje torsdag på rummet så nu sitter jag i ett rent och snyggt rum. (^_^) I skolan har vi kört traktor, haft lite praktisgt i djurhuset och lite teori om arbetsmiljö idag.

I djurhuset fick vi testa på många "vardags" sysslor som man gör där och de visade hur vi ska göra för att inte få ont eller skada oss. Några av de saker vi fick göra var köra skottkärra, skyffla spån, mata får med enselage, bära vattenkannor m.m. Så nu är jag proffs, haha! (^_-)


Hungriga får som blev glada. (^ ^)



Jag passade såklart på att gosa lite med Degusarna också.

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback