Mjölmask till sköldpaddorna

Hi!
Jag har haft lektion i djurhuset hela förmiddagen. Det är alltid lika roligt och man hittar alltid nya djur att förälska sig i, haha! (^ ^) 
Jag känner mig riktigt stolt idag som har matat sköldpaddor med levande(!) mjölmaskar. Till en början var det bara äckligt men sen var det super roligt. Sköldpaddorna var så gulliga när de sträckte sig efter mjölmaskarna.


Mysiga, eller hur?



Ge oss mat... Hihi!


Sen har jag fått städa lita pumpar till akvarier och gjort hällsokoll på ankor, höns och duvor. (^_^) En mycket bra start på fredagen med andra ord.

Nu är det bara svenskan kvar och sen bär det av hemmåt. (n_n)

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: SessaMyys~

Oh, visste inte att dom åt maskar också! :D Min lillasyster sköldis Donatello (( http://sessamyys.blogg.se/2011/november/turtle.html )) äter bara torrfoder och massvis med sallad. :) Ifs är han betydligt större än dom söta sköldpaddorna på din bild. xD Han väger typ 3-4 kg!

2011-11-25 @ 18:59:13
URL: http://sessamyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback