Breaking Dawn

Moshi Moshi!
Trotts att det är måndag så är jag hemma idag. Vi har ledigt i min klass för att kunna göra en intervju. (^_^) Intervjun kommer jag göra lite senare idag.

Därför har jag fått en lång, härlig och välbehövd sovmorgon. (^ ^) Sen har jag haft tid för lite läxor och bara tagit det lugnt.


Bild från i Lördags.


Igår var jag och mamma och såg Breaking Dawn. Vi var båda eld och lågor efter att ha sett den, den är verkligen den bästa av Twilight filmerna hitills! Har man sett de andra filmerna MÅSTE man se denna. Den var väldigt kännsloladdad, man både skrattade och grät flera gånger. Jag längtar efter att del 2 ska komma ut, eftersom den är uppdelad i två filmer så slutade ju denna spännande.

Men nu tror jag att jag ska sätta mig och kolla nån annan film med en god lussekatt. Smygstartar advent lite grann, hihi! (^ ^)

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback