Toppen Helg

Hello!
När jag kom hem efter jobbet i trosdags så var det bara att packa och städa med en gång för att sen åka till Stockens Camping, så jag hann inte blogga då. ^-^ Vi firade midsommar där i fredags, och det var faktisgt jättemysigt trotts att det bara var på andra sida Orust. ;)


Själklart stog jag för den här smaskiga efterrätten. ;)

I Lördags så åkte jag hem igen och fortsatte med städningen, för senare kom Ela, Ludde, Mubera och Amanda hit.
 

Jag, Ela, Ludde och Mubera. Muberas huvud kom tyvärr inte med. Hihi! (A)



Jag och Amanda ^-^

Vi hade en super rolig helg och gick inte och la oss fören vid 4 tiden. Vi sov bara till 10 men trotts det så var jag rätt pigg resten av söndan. :)

Idag är det måndag och ny vecka, vilket innebär att jag varit och jobbat idag. :) Så nu blir det nog bara mys i det härliga vädret. ^-^

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback