Juicy Couture <3

Hi!
Nu är håller ännu en tävling på som jag självklart bara MÅSTE delta i eftersom man denna gången kan vinna det här:




Jag älskar Juicy Couture men har aldrig råd att köpa några av däras produkter. Jag har länge velat ha både en väska, ett berlockarmband och doft sett från Juisy Couture så detta är en perfekt tävling för mig att delta i! ^-^

Jag är en Juicy Couture Classic-skönhet, Jag gillar att sätta min egen couture-prägel på det klassiska modet (jag följer alltid min egen stil). Jag drömmer om att äta söta mandelbiskvier (som jag äälskar) medan jag blickar ut över Paris (som jag altid drömt om att åka till) från mitt Marie Antoinette-inspererade penthouse (låter som en dröm). Jag äälskar alla dofterna som denna personlighet har: tuberos, prinsesslilja och caramel créme brülée (som även är min favorit efterrätt!! ;P)


 TÄVLINGEN hittar du HÄR
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: danila

v gjorde inte det minsta ont. :D

2011-06-15 @ 14:58:25
URL: http://daniladorosariosilva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback