stress och låtar...

Halloj!
Idag har vi sprungit runt och packat husvagnen som galningar, både jag och mamma trodde vi skulle åka idag så vi stressade rätt rejält. Men sen när vi skulle köpa spån, så att marsvinen har det rent och snyggt när vi är borta, så säjer pappa att vi ska åka imorgon istället. -.- Härligt!

Men nu har jag iaf fått över alla mina låtar till Iphonen (efter ett antal timmar), så då har jag något att göra under bilturen imorgon. ;D Vi kommer att åka runt sex tiden mot Ullared (tanken är att vi ska vara där när dom öppnar så det inte är så mycket folk). :) Sen efter ett stopp där så har vi inte bestämmt ännu vilken camping vi ska åka till. ^-^ Vi får se hur det blir. ;)



Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Deniz

Jag gör bloglovin byte :D kontakta mig på min blogg om du är intresserad! :)

2011-07-27 @ 20:40:09
URL: http://denizes.wordpress.com
Postat av: Lisaa

söt blogg! :)

2011-07-27 @ 20:49:38
URL: http://bloggarelizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback