Framme på Öland

Hej hej!
Efter en hel dag i bilen så är vi äntligen framme på Öland. :) Förtältet är uppe och campingen verkar super mysig. ^-^
Jag vet inte hur jag skulle kunna klara mig sånna här dagar, hel dag i bilen, utan musik. Det var verkligen skönt att komma fram och få sträcka på benen. ;P

Vi stannade som sagt till på Ullared en snabbis på vägen. Det är nog det kortaste besöket jag någonsin gjort, vi var inne i ca en halvtimme. o.O Jag och mamma hade velat gå runt och tittat lite mer men pappa var stressad för att vi skulle hinna till Öland. Jag köpte iaf ett fodral till iphonen, en klocka och underkläder. ;)

Nu ska vi äta kvällsmat och njuta av att vara framme. (^_-)
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback