Uppdatering

Hi!
Jag har haft två händelse rika dagar där jag inte hann blogga, som jag skrev i Onsdags. :) Här kommer en kort sammanfattning.

I torsdags så var jag och mamma iväg på LR's sminkutbildning. Det var väääldigt lärorikt eftersom man samtidigt lärde sig hur man ska göra när man är ute och demostrerar produkterna (mamma säljer ju som sagt för LR). :)

I går så hade vi LR-party hemma hos oss så då fick jag och mamma visa våra nya färdigheter. Det gick ricktigt bra! ;D

Idag så har vi varit ute hela familjen och rensat bort massa små träd som har växt upp bredvid huset. Så nu är det ljust och fint där träden stog. :)
Sen var jag och mamma ute på en väldigt härlig och välbehövd ridtur! :D Det är så skönt att komma ut i skogen på en häst rygg och bara glömma alla bekymmer.
Annars så har jag haft ett litet hemma spa här hemma idag. Jag gjorde hårinpackning, ansiktsmask m.m. Så nu känner jag mig ricktigt fräsh. ;P

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: sunan

söt blogg du har

2011-01-30 @ 01:01:46
URL: http://sunan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback