Smink-"utbildning"

Halloj!
Jag är lika trött som vanligt så idag händer det heller inget spännande.
Zumba igen och jag längtar verkligen! ;D Jag känner faktisgt skillnad när jag tränar. Jag blir piggare, gladare och inte minst jag får bättre kondiditon. ^-^

Imorgon blir det ingen uppdatering för då bär det av till Göteborg på LR smink-"utbildning" (jag tror det var så de kallade det). Jag ska alltså få endel insperation och tips på hur man använder däras smink. :)

Fredag är det ju dator-fri dag så det kommer alltså inte bli någon uppdatering på 2 dagar. ;O Hoppas ni kalarar er. På fredag ska vi iaf ha ett till LR-party hemma hos oss. ^-^ Ni får höra mer senare. :)



Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Matilda Sandén

Måste bara säga att du har en väldigt fin blogg =)

2011-01-29 @ 17:41:46
URL: http://mmatilda.com

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback