Jobb

Hej svejs!
Jag kom precis hem efter att ha varit på ett LR-party i Uddevalla. :) Det gick ricktigt bra med sminkningen den här gången, jag blir bara bättre och bättre på att sminka andra. ^-^

Om en stund så ska hela familjen ner till farmor och farfar (ca 10-20 m från vårat hus) och äta middag.

Senare bär det av på ennu ett LR-party i Svanesund. Det blir mycket jobb idag. :/ Men det är roligt när man jobbar med smink. ;P


            
Den bästa foundation jag någonsin haft. ;D      Tillsammans med löspudret blir huden
                                                                                    perfekt. <3


Produkterna kan du bara köpa från LR
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: hanna

TÄVLING!



ni vinner en

veckas visning

av er blogg i

min meny.

kommentera

att ni är med

och pluspoäng

får den som oxå

länkar till min

blogg!!



vinnare dras på

torsdag den 24!

LYCKA TILL!

2011-02-21 @ 11:43:43
URL: http://lillasysterh.blogspot.com
Postat av: Leia ♥

Vad är det för party? :P

2011-02-21 @ 12:42:00
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback