Sissta dagen 2011

Hej Hej!
Jag hann ju tyvärr inte med att skriva så mycket igår eftersom Caroline och hennes familj var här. (^_^) Vi firade lite nyår med dem igår och idag ska vi fira själva med familjen. Det är ju mindre än 10 timmar kvar innan det är 2012. Vad tycker ni om det?


Bild tagen av Carro igår. (^ ^)


Jag ser på det nya året som en bra sak. Vi kan lägga allt gammalt bakom oss, det som är gjort är gjort och kan inte ändras på, och nu har vi chansen att börja något nytt. 2012 tror jag kommer bli ett kanon år precis som 2011 var och det är bara jag själv som kan se till att det blir så. :)

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback