Gott Nytt år

Hi!
Här hemma är vi i fullgång med att årdna mat och mys för ikväll. Jag står för efterrätten som blir en paj med banan och kola smak, så nu kokar den kondenserade mjölken för fullt. (^ ^)

Kommer ni ihåg mitt nyårslöfte för 2011? Jag lovade att inte äta godis på ett år och det har jag faktisgt lyckats hålla! :D Nästa år kommer jag äta godis igen, men inte specielt mycket för jag har inte saknat det.

Det kommer antagligen inte bli någon mer uppdatering idag, jag vill inte sitta vid datorn hela kvällen utan ska mysa med familjen. Så jag önskar er alla ett Gott nytt år...




... så ses vi igen 2012!!

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback