Bohusläningen

Hej!
Vilken udda vinter vi har iår, om man kan kalla det vinter. Har ännu inte sett skymten av någon snö och det stormar var och varannan helg. Idag har det blåst och regnat riktigt rejält så när jag var ute med Keyla i morse blev jag nästan rädd att vi skulle få ett träd över oss, som tur var fick vi ju inte det, haha.

Eftersom det blåst hela dagen så har jag inte gjort så mycket. Det var meningen att jag skulle upp och sälja GT men när det inte gick (pga stormen) så gick jag och la mig igen. Sen sov jag lite väl länge, gick inte upp fören efter 12, hihi! (a)

Jag berättade ju igår att vi var och red i manegen samtidigt som det var en kille från någon tidning där och gjorde ett repotage. Det var med i dagens Bohusläning. (^ ^)












Försökte ta kort så ni kunde läsa, men som ni ser gick det inte så bra.

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback