År sedan

Moshi Moshi!
I köket ligger nu nybakta bananmuffins och en sockerkaka. Jag hjälper mamma att vara barnvakt åt en av mammas vänner, snart ska hon komma och hämta barnen igen och då blir det fika. (^ ^) Till min hjälp i köket hade jag en liten kille vid namn Adrian som är 4 år.

Jag var ju hos g:mormor igår och en sak som jag alltid gör hos henne är att gå och titta på alla foton. Hittade bland annat detta kortet på mig och mina lillebröder.



Det var några år sedan, haha! (^_^)
Jag tror att jag var runt 7 år då, Erik var runt 4 och Elias 1.

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Wilma

Jätte söt blogg, kolla gärna in min blogg.

Kram!

2011-12-27 @ 15:12:27
URL: http://wilmastjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback