Sjukling = Frisk

Hi!
Vill be om ursäkt för att jag inte skrev något igår, jag hade feber och var hemma. (>.<) Men nu är jag på i Dingle igen och är redo för nya tag.


Idag hade vi vår andra traktor lektion. Vi fick lära oss att ha traktorn i "fri läge", tror jag det hette. (#^-^#) Det gick iaf jättebra.

På eftermiddagen så har vi varit på Trädgårds inriktningen där vi fick en rundvandring i växthusen m.m. (^ ^) Men det är långt ifrån allt. Vi har fått plocka blommor och sen gjort ett fiint blomsterarangemang med dem. Det var super roligt och det kändes inte alls som att man var i skolan, det var mer som en pyssel grupp eller liknande. (^-^)

Visst blev den fin?


Lite senare fick vi även gå ut i trädgårdslandet och dra upp morötter, ränsa vilka som ska till köket och vilka som ska till hästarna och dra av alla blasten. Det var ricktigt jordigt och skitigt men roligt. Självklart så fick vi plocka några morötter i en påse och ta med oss när vi var klara. De var verkligen super goda, särskilt när de är nyplockade. (^ ^) Men jag ska inte äta upp alla, dels skulle jag inte orka dels så vill jag ha med mig hem till helgen. (^_-)

En bit av det STORA (ingen överdrift) trädgårdslandet.


Detta är bara en av backarna vi fyllde. (^ ^)



Men nu måste jag föra ner allt i dagboken vi fick från skolan.
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: En som vet att du kan tjäna pengar på din blogg

Hej! Du har väl inte glömt att du kan tjäna pengar på att blogga och gilla saker på facebook, och en massa mer? Vill du ha en nystart och tjäna lite extra pengar så registera dig på : http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=38950

2011-08-31 @ 11:19:47
URL: http://extraapengar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback