Look by Elin

Hi!
Det blev visst ett litet uppbehåll i två dagar. Dett är iaf vad som har hänt.

I Söndags var jag på Överby hela dagen med mamma och shoppa. Jag hittade massor av kul som ni kommer få se när jag använder det. ^-^

I går så sov vi riktigt länge, gick inte upp fören vid ett nån gång. o.O Därför hände det inte så mycket mer än att jag var iväg på ett super roligt träningspass som de kallar Triathlon.
Det är ett specielt pass som dom bara körde nu efter påsk. Då körde vi först spinning, sen kickboxning och avslappnande yoga. ;D Passet höll på i ca 2 timmar.

Idag var det skol-time igen efter ett vääldigt härligt lov. Här kommer bild på mig idag:


Strumpbyxor: Lindex
Shorts: Kapphal
T-shirt: Cubus

Nu får jag ta tag i läxorna (känner att jag blivit lite väl slapp efter lovet). ^-^

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: melinda

Ha en bra kväll! :)

2011-04-26 @ 21:45:39
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: amanda

fiina eliin :)<3

2011-05-07 @ 19:53:39

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback