Tjuvsovare

Hi!
Idag har vi studiedag, så vi är hemma ifrån skolan. :) Så skönt.
Jag vaknade av att våran hund Alfred hoppa upp i min säng. Jag trodde att klockan inte var så mycket så jag hade tänkt somna om. Men konstigt nog så kände jag mig pigg så jag kollade på klockan, och gissa hur mycket den var? Den stod på 1! ;O Herre gud! Att jag bara har sovit bort halva dagen. Jag förstår det inte. :O Men nu är jag iallafall klarvaken och har ätit frukost. :)

Ska kolla med pappa när han kommer hem ifall vi har någon USB-kabel till deras kamera så jag kan ladda över bilderna ifrån i fredags. :) Kan kanske ta ett kort så ni får se min permanent också. ;P
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback