Söndag

Hej alla blogg läsare!
Nu har jag varit riktigt usel på att blogga! >.< Förlåt mig för det.

Detta hände iallafall i går (söndag).
Jag var väldigt trött på morgonen så efter frukosten gick jag och la mig i sängen och läste en tidning i nån timme. (A)  Sen var det bara att gå upp, ta en alvedon och åka in till Torp (ett köpcentrum). :)
Jag är riktigt stålt över mig själv för jag köpte inte ett enda klädesplagg. ;D Det jag köpte var en dagbok och Hello Kitty stifftpenor. ^-^
Senare på kvällen så permanentade mamma (ÄNTLIGEN!) mitt hår. :D Så nu har jag riktigt lockigt hår. Är super nöjd. :)
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback