Min bäste väns bröllop

Hello!
Förlåt för den dåliga uppdaterningen (igen).
I söndags hände det inte så mycket. Jag måla sissta lagret på min byrå så snart ska det möbleras om på mitt rum. ;D
Sen var jag och kolla när Erik spelade fotbollsmatch och, dum som jag är, så tog jag inte på mig ordentligt så jag höll på att frysa ijäl! ;P Så nu har jag feber. >.<
Smarta jag har kommit fram till att jag iår ska införskaffa en super varm kappa och ett par matchande öronmuffar. ^-^

Idag har jag bara legat på soffan hela dagen och inte orkat ta mig till datorn fören nu.
3 filmer + en massa serier är hur min dag har sett ut. (A)

Kan då passa på att tipsa om en av filmerna jag såg idag. ;)
Filmen heter "Min bäste väns bröllop" och min favorit skådespelerska Julia Roberts har huvudrollen.



Fimen handlar om Julianne som bor i New York. För länge sen så lovade hennes bästa vän Michael och hon varandra att om dom inte var gifta innan de fyllt 28 år så skulle de gifta sig. Så tre veckor innan Julianne ska fylla 28 så ringer Michael och berättar att han har träffat "den rätta" och ska gifta sig om 4 dagar. Julianne blir svart sjuk eftersom hon fortfarande älskar Michael och försöker förstöra hela bröllopet.

Detta är en mycket bra film som jag rekomenderar till alla. Och om du gillar denna så ska du ta en titt på andra filmer Julia Roberts har medverkat i. ;D
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback