Kokorochan

Hi!
Nu har jag hittat en rolig tävling som jag vill vara med i. Den hålls av Kokorochan, som gör sina egna smycken! Nu kan man vinna ett av hennes söta smycken! ;D

Här kommer min motivering:

Jag vill vinna för att jag tycker dina smycken är super söta. Själv har jag inte så många smycken så hade vorit jättekul att vinna ett av dina. Jag är sån att jag inte vill ha det alla andra har så ett smycka från dig hade varit jättespecielt för mig, eftersom ingen annan har det. ^-^
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: gabriella

jätte snygg blogg :)

allt bra?

kram

2010-09-09 @ 11:47:09
URL: http://gabriellasz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback