Trav

Haj på daj!
Måndag så imorse ringde väckarklockan igen. -.- Men denna veckan är det Prao så ingen skola iaf. :)

Dagen började med att jag åkte ner till skolan för att fixa med min ledighetslapp (eftersom jag var sjuk förra veckan har jag inte hunnit fixa med den). Sen kunde jag vara hemma en stund innan det bar iväg till Jordbruksgymnasiet i Dingle!
Idag har jag fått hjälpa till i stallet. :) Jag fick följa med när dom körde med hästarna. Det var jätteroligt men jag kände mig som värsta nybörjaren som inte kan någonting. Vi har ju islandshästar (ponnyer) och dom har ju stora travare. Läskigt... ;P Haha! Men det var ritkigt kul.

Imorgon ska jag testa Djurvårds- och Trädgårds linjerna. Det ska bli riktigt roligt eftersom det är djurvård jag vill holla på med. ;)
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback