Söndag

Hi!
Ja, nu blev det iget bloggande i Söndags. Jag varken hann eller orkade skriva något.

Dagen bestog utav att vi bärde upp min (äntligen) färdigmålade byrå på rummet och började möblera om. :D Det blev jättesnyggt. Nu är det bara små saker kvar så som hänga upp tavlor, rensa, snygga till m.m.

Sen åkte jag och mamma till Torp där vi köpte en ny lampa till rummet. Den passar jättebra. :) Vi gick också in en snabbis på gallerix för att kolla lite på ramar. Då fick jag syn på några otroligt snygga manga tavlor som jag bara måste ha! Men kunde inte köpa dom då utan dom får vänta tills jag kommer hem ifrån Tunisien. Dom var inte så farligt dyra,
99 kr/st, men jag vill ha 3-4 stycken och då blir det dyrt. >.<

Direkt efter Torp bar det av till mormor på sjukhuset. Hon känner sig mycket bättre än förra gången och hon är pigg så snart ska hon nog få opereras. :)


Så såg Söndagen ut. ;P

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback