Samira Club

Hej!
Idag är jag hemma ifrån skolan. -.- Jag hade ont i huvudet imorse och jag sover dåligt på nätterna. :/ Jag vet inte riktigt vad det är men vi ska till doktorn för att ta prover och grejer eftersom jag är så trött hela tiden (jag har ju hafft dåligt järnvärde förr).

Aja, jag ska iaf försöka göra lite läxor alldeles strax men tänkte dela med mig av en film från semstern först. :)


Varje kväll var det först dans för barnen på scenen,
sen var det dans för don vuxna (man ska härma "ledarna" och göra som dom),
sen var det vanlig dans där man fick dansa hur man ville och dom i Animation team (det är dom som har handom alla aktiviteter och danser mm.) gick runt och bjöd upp folk,
 sen var det bingo som var väldigt svårt att förstå för dom sa det på så många olika språk men kunde inte utala rätt ^-^,
efter det så var det alltid någon slags underhållning så som dans, sketcher eller tävlingar m.m.

Denna viden är från en av dansuppvisningarna. :)

 



Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback