Djur

Halloj!
Ush, vad trött jag är nu. -.- Dan blev mycket längre än planerat.
Jag gick upp vi tjugo i sex tiden och gjorde mig i årdning. Senare åkte jag till Dingle igen. :) Idag började jag i Djurvården. Det var jätteroligt och jag fick följa med och mata alla djuren. Sen fick jag städa hos mini grisarna, det var mindre kul men ändå okej.
På eftermiddagen  har jag varit i trädgården. Där fick jag plantera om sticklingar i större krukor. Jag fick också följa med ut och plocka blommor som vi sen gjorde bucketter av. Bucketterna ska sen hängas upp i taket och torkas. ;P
Sen fick jag vänta på den som skulle skjuttsa hem mig i 2 timmar. >.<

Nu tittar jag på Hous. Det är ett väldigt bra avsnitt ikväll tycker jag, fast Hous är ju alltid bra. ;D
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback