Sunedagen

Hejsan Svejsan!
Ja nu var det ett tag sen jag bloggade. Hoppas jag inte gjort någon besviken.

Idag var det iaf Sunedagen. :) För er som inte vet vad det är så är det en dag då man kan klä ut sig om man vill. Jag tycker det är jätteroligt och beställde för två veckor sen en klänning som jag skulle haft idag. Men den kom inte till idag så jag fick klä ut mig till Kock istället. :)
Ni kan ju gissa vad som hade kommit på posten sen när jag kom hem. Jo, klänningen jag skulle haft idag. -.- Men jag ska göra mig iårdning någon dag och ta kort så ni får se hur jag skulle sett ut. ;)

Här är bild från idag:


ni får ursäkta för den dåliga bildkvaliten. Jag har inte mitt redigeringsprogram instalerat på denna datorn. :/
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback