Fars Dag

Hi!
Först vill jag bara säja grattis till min pappa på fars dag, så:
GRATTIS PAPPA! Jag ääälskar dig!! <3
Senare så ska han få en liten överraskning. ;P

I fredags var det ju datafri dag vilket innebär ingen uppdatering. Igår så var jag iväg en sväng till göken med mamma och morfar. Jag köpte en ny spegel till mitt rum (jag holler ju på och gör om lite). Ni kommer att få se kort på rummet när det är klart. :) Jag blev iaf super nöjd med spegeln. Idag så var vi iväg till Uddevalla och där köpte jag också två nya ramar till rummet. Dom passade perfekt ihop med spegeln. ^-^ Att några sånna småsaker kan göra så mycket. Jag fick nämligen inte tappetsera om så jag började möblera om och köpa nytt överkasst, tavlor m.m. Det är som ett helt nytt rum! ;D
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback