Melba.se

Hej Hopp!
Som ni kanske redan visste så är jag ett STORT fan av Foki. Nu har hon en ny tävling på G där det går ut på att man ska sätta ihop ett collage med kläder ifrån melba.se. Du kan läsa mer om den på fokis blogg. :P
Här kommer i alla fall mitt bidrag. Tyvärr så kunde jag inte lägga in photoshop så fick göra den i gimp och photobucket och det blev inta alls lika snyggt men hade inte mer tid. :/

Kram på er <3


Tävlingsbidrag, bild-collage
Blev väldigt dålig kvalitet oxå upptäckte jag nu. 

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!

Vill bara tipsa dig om vår nya webbutik med snyggt mode till bra priser!

www.jencastyle.se

Kika gärna in på vår blogg med!

Lycka till med din blogg!

2010-06-01 @ 00:34:12
URL: http://jencastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback