Victoria + Daniel = Sant <3

Hejsvejs!
Jag måste bara Gratta Victoria och Daniel. GRATTIS till bröllopet! Det var jättevacker (det jag såg iallafall)! ^^,
Jag kollade lite gran på det på kvällen i husvagnen, när inte pappa hade tv:n för att kolla på fotboll. >.<
Vad tycker ni om Daniel? Jag tycker att dom ser ut att passa väldigt bra ihop och hon älskar honom värkligen med ändå ser han tråkig ut. Vissa léenden ser falska ut. :/ Aja, kan inte vara lätt att helt plöttsligt bli prins. :P

Kram på er <3

Kronprinsessan Victoria och prinsen Daniel.


Prinsesstårta ^^,
Vi firade lite på kvällen med en Prinsesstårta som jag baka ^^,
Inte lika fin som Victoria och Daniels med god ändå :P

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback