Promenad

Hej svejs!
Idag har vi varit på en slaggs tips promenad i skolan, fast lärarna kallar det "Kulturpromenad". Så jag har varit ute och gått i ca 2 och en halv timma. :| Det blev ju inte bättre av att jag hade lånat Eriks skor eftersom dom gör så att det bränner under fötterna efter att ha gått i dom länge, och det sa Erik först när jag kom hem. >.<
Annars har det bara varit städning eftersom det är skolavslutning imorgon! :D

Kram på er <3

Vantar som örhängen
Här är några örhängen som kom igår.
(Glömmde lägga upp bilder på dom igår :$)

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

åhh så söta små :D händer i kväll hos dig då?

2010-06-12 @ 20:00:51
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback