Bloggen

Nu tänkte jag skriva lite kort info om bloggen, :P
Jag skapade från början en blogg där jag var anonym för att kunna testa på att blogga utan att nån vet vem den konstiga personen som skriver är :P Jag tyckte det var kul och tog sedan bort bloggen för att kunna blogga "på riktigt", och skapade då eliinpelin. (A)
Bloggen handlar om mig i min vardag.
Det är nog det bästa sättet jag kan beskriva den på. ;)


Ny bloggdesign är påväg så därför kan den se lite rörig ut imellan åt. Jag ska försöka få den klar så snabbt som möjligt, så håll ut! (^_^)

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Sawe

Fin blogg :)

vem har gjort designen?

2011-04-19 @ 15:36:21
URL: http://sawiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback