Slapp

Hi!
Idag blir det en slapp dag med att packa upp från semestern. Det går nog rätt fort eftersom vi inte var borta så länge, men det blir ju inte roligare för det. ;P

Det roligaste med att komma hem igår var att få se alla djuren igen. Dom mår som vanligt bra. :)
Den som har saknat oss mest är nog katten. Han som annars bara ligger och sover någonstans förföljer oss nu och mjauar för att vi ska klappa honom. Han är så sööt! ^-^

Nu är det nog dags för mig att städa marsvinsburen. -.-


Bild tagen genom framrutan på bilen påvägen hem igår, innan jag somnade. Haha (A)
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: MLI

Ja, visst är pennorna söta!? Jag bara älskar såna småsaker.



Kram kram :) <3

2010-12-27 @ 19:20:02
URL: http://lovelimli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback