Glass-penna

Halloj!
När jag kom hem efterskolan så hitta jag ett paket till mig i brevlådan. Jag undrade vad det var eftersom jag inte har beställt något. När jag öppna låg det en gullig liten penna som ser ut som en glass och en lapp.
Det var är en julklapp ifrån Becca Design. :D Hon är så gullig! Tack!!!! :D <3



Den super söööta pennan jag fick. :) Den lilla silvriga cirkeln på glassen är en magnet så man kan sätta pennan på t.ex. kylskåpet. ^-^

Becca har en sida som heter Becca Design där hon säljer sina handgjorda smycken. Det finns allt ifrån bakelser, kakor och godis till nitar och rossetter. Dom är värkligen super sööta.
Jag tycker ni som inte gjort det ska ta en titt. ;)

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu har jag även sänkt priset på nästan alla varor, lagom till jul!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2010-12-20 @ 18:27:11
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback