Branäs

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering igår. Jag hade fult upp med att baka och packa inför branäs. Men nu är vi här så nu kan jag slappna av. :)

Vi åkte hemmifrån ungefär halv 11 och var framme vid 7 någon gång. -.- Det var många olyckor på vägen så det drog ut på tiden. Vi stannde ungefär tre gånger påvägen för att gå på toa och äta. Annars har jag halv sovit hela vägen med hörlurarna på med hög musik.
Det var faktisgt rätt mysigt men det är ändå skönt att vara framme. ^-^

Här kommer lite färska bilder:


Här är stugan vi bor i. Som ni ser så snöar det ute. :)


Detta rummet får jag ha helt för mig själv. :) Bra för annars hade jag inte fåttplatts. Haha! (A)

Jag ber om ursäkt för den rätt så dåliga kvaliten på bilderna. Jag har bara med mig min lilla dator och den har inget bildredigeringsprogram och när jag skulle ut på picnik och redigera fungerade det inte häller så jag fick använda mig av photobucket som fungerar rätt bra om man inte har något annat.
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Jenny - Blogg om Vardag, Foto & Mer

Var gärna med på min veckan's blogg imorgon utses en vinnare :)

2010-12-22 @ 22:54:44
URL: http://jennykarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback