USB

Hello!
Har fått en stor inlämmningsuppgift i skolan som vi ska jobba med i några veckor nu. ^-^ Har därför suttit och tittat på lite olika USB-minnen eftersom vi ska göra arbetet på datorn och jag inte har en USB.
Lite svårt att hitta annorlunda men billiga USB-minne. Hittade faktisgt inget som jag tyckte var speciellt utan att det var dyrt. :/
Ni kanske har några förslag på bra sidor för det? :P

Kram på er <3


Dom här tycker jag är otroligt söta. ^^,
Skulle vilja ha, men är för dyra tycker jag.

USB-minnerna hittar ni HÄR

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Josse!

gud vilka söta<3!

2010-08-25 @ 18:02:48
URL: http://jossansfanblog.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback