Trasig moppe?

Hi!
Har nu kommit hem från första dagen som 9:a. :) Skoldagen var slapp och det var otroligt kul att träffa alla igen.
Har inte skrattat så mkt på jättelänge. ;D Haha!

Har varit sol hela dagen och rätt så varmt så jag tog självklart moppen imorse. Eftersom jag har legat sjuk ett tag har jag inte kört moppen på länge och därför var batteriet lite trött så jag var tvungen att kicka igång den imorse. -.- Men det gick bra och jag åkte ner till skolan.
Men sen nu när jag skulle hem så starta den inte. ;O Några killar ifrån parallel klasserna försökte hjälpa mig men dom lyckades inte heller så jag var tvungen att ta bussen. :$

Dagen har varit jättebra fast med ett lite pinsamt slut. (A) Haha!
Ni som oxå börja skolan idag, hur gick det för er? :P

Kram på er <3



pennor på rad
(Bild från google)

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Mirella

åhhåhåå,grymt fin blogg, men tänkte bara fråga om du intriktar dig att bli som foki? ha en bra dag!

2010-08-23 @ 16:00:31
Postat av: Elin

Tack så mkt! :D Nja, jag har ju inte tänkt att härma Foki med allt hon gör men vi har samma stil så det blir vell lite så i våra designer. :)

Men jag skulle vilja att min blogg blev stor. Vem vill inte det? Jag skrev om det i ett inlägg för ett tag sen som heter "Dröm" sök på det så kan du läsa vad jag vill ha ut av min blogg.



Kram på dig <3

2010-08-23 @ 16:17:35
URL: http://eliinpelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback