Torsdags

Hej allihopa!
Hur gick det här till!? ;O Jag har ju inte skrivit sen i onsdags. :S Förlåt mig!
Det här hände i alla fall in torsdags:

Det var skola som vanligt och jag åkte hem med moppen ungefär tjugo över tre, så jag var hemma ungefär tjugo i fyra. Som vanligt så tog jag hand om hundarna när jag kom hem och tog något att äta.
Sen kom mamma och vi åkte in till Näl (ett sjukhus utanför Uddevalla) för att hälsa på min mormor som är sjuk. :(
Hon är mycket piggare nu och ska förmodligen få komma hem nästa vecka. :)

Eftersom vi var på sjukhuset rätt länge så kom vi inte hem fören klockan 10. Då var jag väldigt trött så jag gick dirket och la mig efter kvällsmaten. ;P

Därför han jag inte blogga i Tordags. Hoppas ni förlåter mig. ^^,

Kram på er <3


(bild från google)

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback