"Storm"

Hej svejs!
Ja så var skolan som valigt igen då. :/ Vi fick våran första läxa idag tills imorgon. Den var inte så svår, det var bara att läsa några sidor i fysik boken så den är redan avklarad. ^^,

Det blåser nästan "storm" ute idag och ösregnade när jag gick hem från bussen, så jag var ju lagom torr när jag kom hem. Haha! ;D
Men när pappa kom hem så var det första han sa: Men studsmattan står ju på berget!
Den hade alltså flygit upp på berget några minuter innan han kom. Haha! Kommer ju bli roligt att få ner den där ifrån. ;P

Kram på er <3


Här står alltså våran studdsmatta just nu ^-^

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback