Muffins

Hejsan!
Det blev inget Stenungsund för mig idag, utan Carro åkte själv istället. -.-
Jag orkar inte förklara vrf. >-<

Aja, man ska inte hänga läpp för det inte. :) Utan jag har fått rensat all svampen så snart blir det spagetti och köttfärsås med svamp i. ;D Mumms...
Har oxå bakat muffins och just nu så holler glacyren på att stelna. :) Dom blev inte så speciellt snygga (toppen på glacyren stelna så fort att jag inte hann lägga på strössel)  men dom blev goda. ;P

Kram på er <3


muffins med glacyr
Vad tycker ni? ^^,

Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Sv: härligt att höra! Och tack så jättemycket! :D

Jodå, det är grymt bra med mig ^^



Haft en bra dag då? :)

2010-08-21 @ 19:39:10
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback