Häst och Svamp

Hi!
Har precis kommit hem efter att ha gått över skogen med mamma och hämtat hem våran lilla Dökkvi. ;D
Han har blivit så stor nu, känns som om det inte var längesedan han föddes (han är 2år).

När vi var på väg hem så hittade vi heltplöttsligt en MASSA svamp i dikeskanten. Jag fick ta av mig jackan, så vi hade något att lägga svampen i, sen det bara att plocka den full. ^-^ Hörde åskan också men på långt håll så då var det bara mysigt.

Ska åka ner med mamma nu och handla, ikväll blir det Thailendskt. För er som inte vet så älskar jag att laga mat och baka och greja så jag hjälper gärna mamma med maten. :)

Kram på er <3


Här är våran lille prins. Äntligen hemma! <3



Det blev endel svamp, så ikväll blir det svamstuvning. ^^,

Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback