Fredags

Hejsan!
I fredags så började vi med dom vanliga reglerna, villket betyder att fredagar är datafria dagar. Det innebär att vi inte får sitta vid datorn på fredagar.
Detta hände i alla fall i fredags.

Jag gick upp tidigt för att hinna dusha och sminka mig för det var fotografering i skolan. ^-^
Det var väldigt bra fotografer iår och dom såg verkligen till att alla skulle bli bra på klassfotot. Sen på dom enskilda bilderna så fick man själv komma fram och titta och säja om man blev nöjd med sitt kort. :) Jag blev faktisgt rätt okej iår.
Dom som ville fick också ta "kompiskort", så jag, Ela, Mubera och Amanda tog ett kort ihop. ;D Det är kul att ha eftersom detta är sissta året.

När jag kom hem så tog jag det bara lugnt framför Tv:n. Tog också en promenad med hundarna i spö-regnet. ;P

Det var vad som hände hos mig i fredags. ^^,

Kram på er <3



Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback